first

last

start
stop

Iskolánkban idén először pályáztunk az Erzsébet-tábor „Őszi kalandtábor középiskolásoknak” programjára, amelyet sikeresen megnyert a gimnáziumunk.

2016. szeptember 19-én reggel 6 órakor indult útnak a 40 diákból és a kísérőtanárokból álló csapat Zánkára. Mivel nem számíthattunk strandidőre, kirándulásokat terveztünk, így bebarangoltuk a Balaton-felvidéket. A szállásunk az Erzsébet üdülőközpont és tábor területén volt, a régi üdülőfaluban. Miután megebédeltünk és elfoglaltuk a szállásunkat, első nap a Tihanyi apátságot látogattuk meg, illetve Tihanyban kaptunk szabadidőt sétálgatni, vásárolni, fényképezgetni. Az estét a táborhely főterén töltöttük, ahol a táborozók számára készült discoba is benéztünk. A második napon a reggelit követően lesétáltunk a Balaton partjára, majd hajókáztunk. Ebéd után a Sümegi Várat tekintettük meg. Kipróbáltunk különböző játékokat -például a gólyalábat, hordó lovaglást, régi verő padot stb-, majd a táborhelyen este ismét a beszélgetésé, a kikapcsolódásé volt a főszerep. Az utolsó napunkon a táborhely elhagyása után először Nagyvázsonyba mentünk és megnéztük a Kinizsi várat, majd Veszprémbe utaztunk egy kisebb városnéző sétára. Sajnos Veszprém után egy kicsivel meg kellett állnunk egy benzinkúton, mert a busz meghibásodott (elszakadt az ékszíj -"ami elromolhat, az el is romlik"), de mi azt a pár órát napozással, beszélgetéssel töltöttük, így legalább még emlékezetesebb lett ez a kirándulás! Nagyon jól éreztük magunkat ezalatt a három nap alatt, és a szórakozás mellett tanultunk is. A sofőrünk nagyon jó volt, kedves és nem bánta, hogy énekelünk egész úton, sőt még ő is szolgáltatott zenét nekünk, hazafelé pedig filmet is néztünk. A lerobbanáskor sem feledkezett meg rólunk, hűsítővel kedveskedett nekünk! Végül, de nem utolsó sorban mindannyiunk nevében szeretném megköszönni Tóbiás Krisztina tanárnőnek, hogy pályázott és egy ilyen remek nyárbúcsúztató kirándulást hozott össze nekünk, illetve Juhász Gergő és Krajnyák Tibor kísérő tanár uraknak, hogy hozzájárultak ahhoz, hogy jól teljen ez a három nap, így igazán jól érezhettük magunkat!

Várjuk a következő kirándulást tanárnő!